Izdelava spletnih trgovin
Prodaja izdelkov oz. storitev v "resničnem svetu" je velik zalogaj za vsako podjetje. Podjetje potrebuje prodajne prostore, skladišče, delovno silo, predvsem pa veliko kapitala. Na spletu so stvari malo drugačne. Na spletu lahko začnete prodajati svoje izdelke oz. storitve z veliko manjšim tveganjem in finančnim vložkom. S primerno strategijo in celostnim pristopom se vam lahko vaša investicija relativno hitro povrne.
Naj naštejemo nekaj prednosti spletne prodaje:
- Nižji začetni stroški
- Začetni stroški pri "klasični" trgovini so veliki. Najeti ali kupiti morate prostor, lahko se zgodi, da morate plačati del teh stroškov v naprej. Prostor morate urediti oz. okrasiti, ga opremiti s policami, urediti izložbo, nabaviti blagajno. Poskrbeti morate za zavarovanje. Seveda je tu še zaloga izdelkov, ki jo morate imeti v trgovini v zadostni količini.
- "Odlična lokacija"
- V angleščini obstaja izrek, ki predstavlja enega izmed ključnih dejavnikov pri uspehu trgovine: "location, location, location". Če želite imeti "klasično" trgovino na dobri lokaciji, bo za to potrebna velika investicija, npr. najem prostora v nakupovalnem centru. Na spletu predstavlja dobro lokacijo visoka uvrstitev na spletnih iskalnikih.
- Nižji stroški oglaševanja
- Klasična trgovina se mora oglaševati multikanalno - na televiziji, radiu, v tiskanih medijih, na jumbo plakatih, itd. Vse to seveda stane. Seveda se mora tudi spletna trgovina oglaševati, vendar je to možno z veliko manjšimi sredstvi ali celo brezplačno. "Pay Per Click" (PPC) spletno oglaševanje je bistveno cenejše, hkrati omogoča oglaševalcem da se njihovi oglasi pojavijo le na relevantnih straneh ali spletnih poizvedbah. Ena izmed možnosti je tudi brezplačna izmenjava povezav z drugimi spletnimi stranmi. Primer: če vaše podjetje prodaja kavo, si lahko izmenjate povezavo z spletno stranja proizvajalca kavnih aparatov, kar bi bilo v interesu obeh podjetij. Na voljo imate še celo vrsto brezplačnih tehnik, ki bodo ponesle glas o vaši spletni trgovini v digitalni svet.
- Nižje tveganje
- V "klasična" trgovino je potrebno vložiti veliko sredstev. Kaj pa če posel ne steče tako, kot smo načrtovali? Zaloge v skladišču, oprema trgovine, itd vse to bo bremenilo tekoči račun podjetja. Pri spletni trgovini je to tveganje veliko manjše, ker so tudi finančni vložki manjši. Lahko se preusmerite v drugo tržno nišo, začenete prodajati drugačne izdelke, v skrajnem primeru bomo lahko brez večjih izgub trgovino zaprli.
- 24 urni delovni čas
- Spletna trgovina lahko posluje 24/7: 24 ur na dan in 7 dni v tednu. Nakupi, ki so bili naročeni ponoči, so lahko izvedeni takoj naslednje jutro, ne da bi morali plačevati nadure prodajnemu osebju.
- Prisotnost na globalnem trgu
- Spletna trgovina je dosegljiva po celotnem svetu in ne samo lokalno, s čimer se vam bistveno poveča količina potencialnih kupcev.
Za več informacij nas pokličite na 051 378 040 ali pa izpolnite spletni obrazec.